Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 16:02:00 +0300

Tere!

Loksa Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03487 
aadressile Harju maakond, Loksa linn, 11285 Loksa-Pärispea tee L1// Posti 
tänav lõik 1, Harju maakond, Loksa linn, 11285 Loksa-Pärispea tee L1// 
Tallinna tn 4a// 4b (Kergtee, Tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lisatud nõutud täiendavad andmed

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26938685>  (menetlus nr: 
423620), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Loksa Linnavalitsus) või menetleja (ALEKSANDER SKOLIMOWSKI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister